A ver, vale, paseime contestando xq parece que todos entendedes que era
irónico e eu non. Carezo de humor non o entendín así no momento, así que
desculpa que fora tan sobrereactivo na contestación e perdoade polo insulto;
dígoo de verdá). A próxima vez leo a mensaxe 73 veces antes de contestar.

Pero a ver, eu chego de vacacións, sen durmir, con resaca de carretera... e
leo  "92% de merda [...] E aínda andaredes coa cabeza alta", e "Sodes uns
incompetentes, maleantes e vagos."  e en fin, molestoume e moito. Creo que se
pode ser retranqueiro sen insultar.

Responderlle a