> O que di Jacobo está ben. O que eu ainda non conseguin foi que me
>  garde esa mensaxe que aparece no nano (editor de texto en modo texto)
>  e ma envie o svn; estou case seguro que é porque sempre lle dou á
>  mesma opción incorrecta para gardar o ficheiro...

Abonda con que a entrega falle... ficará nun incómodo ficheiro chamado
como pon no proprio nano tras premer ^X.

Se non ques complicarte tanto a vida para a dichosa mensaxe de
descrición do entregado, emprega a opción -m na liña de comandos.
Os meus comandos típicos son:

svn commit gl -m"Updates"
svn commit gl -m"Files contributed by xose/miguel/manuel"
svn commit gl -m"Files contributed by xose/miguel/manuel; also, maintenance"

Responderlle a