> Pois tras non matinalo moito, e de maneira temporal, vou chamarlle: "moco"

umm... non me convence :)

En serio. Se eu tivera que decidir deixaría 'anacardio'. Se consideras que non
se entende (os anacardios non che son comúns por aquí, parece) entón escolle
como di Jesús, 'feixón' ou (como é ben máis común) 'faba'. Aparte de 'ril' non
se me ocorena nada mellor ó que se pareza iso. Calquera outra proposta
composta como che dicixen 'menú/editor... de plasma' parecenme pouco
específicos e menos adecuados.  É algo novo, pois nome novo.

Responderlle a