2009/3/9 Karl García Gestido <karlgg...@yahoo.es>

> O Luns 09 Marzo 2009 13:38:21 Leandro Regueiro escribiu:

> En castelán é feminino.
>
> "Caché" alude a un tipo específico de memoria. Sendo "memoria" un termo
> feminino, semella que o lóxico é que manteña o mesmo xénero.
>
> En canto ao til, é unha palabra aguda rematada en vogal.
>
> Todas as veces que esté sen til, é por erro. Probablemente por tomala do
> inglés (onde obviamente non leva til) e por erro se deixe sen cambiar na
> cadea
> traducida.
>
> Saúde!!
> --
> [...]

Incluso en castelan sempre a leo con til (agás o exemplo exposto da
wikipedia)

http://www.configurarequipos.com/doc585.html
http://www.monografias.com/trabajos37/memoria-cache/memoria-cache.shtml
hai moitas páxinas técnicas que empregan o til en castelán
e en:
http://www.zator.es/Hardware/H5_2.htm
citan:
Aunque de origen inglés [4 <http://www.zator.es/Hardware/H5_2.htm#%5B4%5D>],
la palabra *cache* ha tomado carta de naturaleza en Español (no se si los
académicos se habrán enterado de ello, por si acaso, la españolizamos
añadiéndole un acento).  Utilizada en informática significa memoria
temporal; generalmente de existencia oculta y automática para el usuario,
que proporciona acceso rápido a los datos de uso más frecuente o
previsible.  Por ejemplo, el "Caché" de disco

--
"Por favor, non me envíe documentos con extensións .doc, .docx, .xls, .xlsx,
.ppt, .pptx

Instale OpenOffice dende
http://www.mancomun.org/index.php/component/option,com_content/task,view/id,368/Itemid,113/...,
é LIBRE, DE BALDE, totalmente LEGAL, funciona mellor que outros paquetes de
oficina, e está en continuo desenvolvemento."

Responderlle a