Cbrpager
A viewer for comic book archives

literalmente: Un visor de ficheiros de libros de historietas (ilustradas)

Dúbidas:
Débese manter "comic" por ser xa voz de uso cotián?
Segundo Digalego:
comic
(1) Procedemento narrativo de extensión variable baseado na sucesión de
imaxes gráficas en viñetas, nas que se conta unha historia a través dos
bocadillos.
(2) Publicación que recolle unha ou varias narracións en banda deseñada.
É máis convinte empregar historieta ou historieta ilustrada?
O que me convence menos, aínda que é de uso en certos ámbitos, "banda
deseñada"

Agardo suxestións.
.ppt, .pptx

galpon_min...@conf.jabberes.org