O Xoves, 22 de Outubro de 2009 21:14:34 Leandro Regueiro escribiu:

> Vale. Non sei se isto entra en conflito co que se comentou de publicar
> as actas en PDF...
??
As facturas métense nunha carpeta. Cada ano súmanse os ingresos, réstanse os
gastos e esa é a contabilidade que se entrega para que a aprobe a asemblea.

> Páxinas en branoo pero numeradas? Por outra banda igual o do rexistro
> de socios era boa idea telo nunha base de datos. Teremos que discutir
> o tema antes de que vaia eu comprar algo que non facía falta ningunha
> mercar.

Non sei como é o proceso de rexistrar a base de datos, pero creo que é moi
sinxelo, que non hai que enviar datos, só dicir que existe.

O secretario certifica, simplemente por ser o secretario, que esa base de datos
é correcta, e poden existir copias impresas, se se quer.

Xosé