Eu revisara toda a morfoloxía verbal (corrixín tantísimos erros que é
difícil lembrarse de cales, pero non toquei nada que non fose morfoloxía
verbal, nin meses do ano nin nada de nada). Os arquivos deberían estar aínda
en http://webs.uvigo.es/miguelsolla/gl_ES.zip. Creo lembrar de todos os
xeitos que detectara que faltaba algún imperativo do tipo sigue ou doutros
verbos con alternancia vocálica no presente, como digo xa non me lembro moi
ben e non volvín tocalo.

A documentación está en
http://linguamatica.com/index.php/linguamatica/article/view/13

Fran, cachondo apelido vexetal, que me puxeches ;)

Apertas