Incríbel! Moi moi boas novas sobre todo que deixen usalo para facer un
dicionario hunspell GPL.

Moitas grazas Mr. Solla (que non Soia, XD). Habería que falar agora co
mantedor orixinal do hungspell-gl-es en Mancomún, coido que era Rial,
non?

Saúdos

O Mér, 23-06-2010 ás 13:28 +0200, Miguel Solla escribiu: