> Empregar as comoñas latinas «» no canto das dobres comiñas inglesas

Para aforrar tempo a quen nunca as usase, en GNU/Linux, teclado “es”: AltGr
+
Z e AltGr + X. Por certo, as comiñas dobres latinas (eu as uso para algúns
casos concretos) son AltGr + V e AltGr + B. Asemade, o guión para introducir
cousas dentro dunha liña ─como esta─ creo que é AltGr + , (digo creo
porque
non sei se é ese o guión que se debe usar para ese caso, a combinación de
teclas funciona)

> msgid "Attachments"
> msgstr "Anexos"
> Se non lembro mal (hai pouco que mo corrixiron a min) é "adxunto"

para o
adxectivo?)