Ola Isaac.

O proxecto que envías de OmegaT é o que che enviei eu o partiches dun
de cero e empregaches as memorias que tiña xerado eu? Así cando o
revise, só teño que revisar o que modificaches ti, xa que garda traza
de quen traduciu e cando.

Non sei se tes pensado seguir mantendo a tradución, se non é o caso,
seguirei eu con ela como ata o de agora.

Saúdos.