Benvida!
En 03/09/2013 13:56, Nuria Andi贸n escribiu:
Bos d铆as, ch谩mome Nuria e acabo de suscribirme 谩 lista de correo do Proxecto Trasno. Son estudante do M谩ster de Traduci贸n Multimedia da Universidade de Vigo e escoll铆n esta comunidade para facer as pr谩cticas porque combina dous temas nos que estou moi interesada: por unha banda a normalizaci贸n da lingua galega e por outra, a promocion do software libre, a铆nda que nesta parte a铆nda me queda moit铆simo por aprender.

Vou comezar coa traduci贸n do programa Aegisub (http://www.aegisub.org), de creaci贸n de subt铆tulos. 脡 o meu primeiro proxecto real deste tipo, polo que seguramente atoparei algunha dificultade, pero te帽o moito interese por que saia ben e a intencion de seguir colaborando no proxecto unha vez rematado o m谩ster.

Unha aperta
Nuria Andi贸n