En 13/04/14 21:02, Miguel Bouzada escribiu:
> [...]
> device or computer. This software may update automatically in the
> event of a new version or functionality.
>
> CyanogenMod gives you a personal, worldwide, royalty-free,
> non-assignable and non-exclusive license to use the software provided
> to you by CyanogenMod as part of the Services. This license is for the
> sole purpose of allowing you to use the Services, in the manner
> permitted by these terms.
>
> Some software is provided under Open Source licensing. Licensing and
> terms for these items are found within each project’s code repository.

A ROM é libre, o código pódese atopar en:
https://github.com/CyanogenMod. Na wiki
(http://wiki.cyanogenmod.org/w/About#About_CyanogenMod) pódese ler sobre
a licenza da ROM:

CyanogenMod (pronounced /saɪ.'æn.oʊ.dʒɛn.mɒd/) is an enhanced open
source firmware distribution for smartphones and tablet computers based
on the Android mobile operating system. It offers features and options
not found in the official firmware distributed by vendors of these devices.

[...]

CyanogenMod is developed as free and open source software based on the
official releases of Android by Google, with added original and
third-party code.

En canto á licenza que referencias
(http://www.cyanogenmod.org/docs/terms) coido que se poden referir a
servizos da propia web e outros extras como os instaladores que fornecen
para Android e Windows.

Do de que ía deixar de seren libre non volvín ler nada despois de aquelo
que tanto se comentou en setembro do ano pasado.