A pull request para incluir o galego está feita, e a traducción estará
incluida na próxima versión do Discourse. A partir de agora todos os trocos
no proxecto do Transifex serán incluidos automáticamente en futuras
versións tamén. En Chuza tentaremos actualizar a nosa versión en canto
esteña dispoñíbel.

Actualmente estamos xa activos en https://chuza.gal , de momento só en
portugués. Eu convido a todo o mundo a participar, trolls e non-trolls ;D

--
Manel Villar
Paulsborner Str. 9

Tel: (+49) (0)162 6574604