halo Yopi,

saya kira ini salah satu bentuk keterbukaan yg positif
dari fisip unand. bagus sekali dan layak ditindak
lanjuti.

bentuk nya mungkin bisa kuliah terbuka/sharing
sederhana saja, misalnya tiap hari sabtu , 2 kali atau
sekali sebulan , waktunya singkat saja , sekitar 2-3
jam, dg format kuliah biasa. tidak usah besar besaran
semacam seminar segala.

kuliah terbuka / sharing pengalaman dari pihak luar,
atau praktisi adalah kurikulum standar pada beberapa
sekolah MBA.

sebagai langkah praktis awal , beberapa hari ini
mungkin bisa dimulai dg mengundang mak Syamsir Syarif
yg sedang berada di pekanbaru , atau mungkin lah di
sumbar kini ?
mak ngah syamsir syarif yg tinggal di santa cruze ,
california USA, dan rajin berkeliling dunia, pasti
akan seru sekali mendengar cerita perjalanan nya
keliling dunia, banyak pelajaran berharga bisa diraih
saya kira beliau mau diajak bercerita di ruang kuliah
tanpa bayaran sekalipun , mungkin cukup dg secangkir
kopi dan pisang goreng :-))

kalau sudah ada manajer nya, bisa dibuat jadwal yg
lebih rapih dan disusun berdasar database brief resume
yg terkumpul.

sehingga bila ada sanak RN yg kebetulan pulang
kampuang, bisa mengontak manajer tsb dan membuat
janji, saya kira sebagian besar mereka mau berbagi
cerita di ruang kuliah tanpa dibayar pun.

yg sharing pun adalah yg memang bisa memberi nilai
tambah positif ,mungkin dg mamak awak nan alah makan
asam garam kehidupan, keliling dunia.
beberapa diantaranya antara lain ; Ardi usman/datuak
dalu - enterpreneur di amrik yg mengelola biliak
ekonomi RN, Edizal di Jepang, rahima di Kairo ,
Junaidi di Singapura , mak Ismal sutankayo di Canada,
Ajo buyuang, diplomat ( rancak juo bisa diundang
basamo anaknyo Nirina - VJ MTV )  dan banyak urang
hebat lainnyo di RN ko.

bisa pulo tokoh tokoh nan ado di dalam negeri spt
Indra piliang, mak Barijambek dll.

kalau ambo surang nan mudo matah ko, yo alun waktu nyo
lai doh , bisa "garing" sajo mahasiswa mandanga nyo
beko , tapi kalau bacarito ka anak SD di sakola reyot
subaliak bukik, yo mungkin ambo lai bisa.

terima kasih banyak , semoga bisa terealisir rencana
yg mulia tsb.

ba'a pulo pandapek dunsanak sadonyo di palanta ko ?

setidaknya bisa mematahkan pemeo negatif ttg orang
minang , yg terjadi karena salah memahami makna pantun
berikut ;

waang santiang , den indak ka batanyo
waang kayo , den indak ka maminta

wassalam

Hendra Messa - 34 th
Banduang

--------
Uda Hendra dan Uni Uda kasadonyo
Dari banyak kamungkinan follow up ambo usulkan saroman
iko:

1. mari kito basamo-samo mambuek database kaahlian
masiang-masiang awak
lengkap samacam CV nanti buliah di online kan buliah
indak
2. baeko ado sa urang (menejer sosial) yang mancubo
manjambatani antaro
yang paralu jo nan bakasampatan mambantu. Umpamonyo
ado kasanggupan dari
unand untuak manarimo satiok ahli untuak dibuekkan
acaranyo di kampus, nah
manejer iko mancarikan kamungkinan-kamungkinan wakatu
jo sia-sia urang dari
rantau nan bakasampatan. Mungkin bisa basingajokan
atau ba kakabatulan
pulang kampuang. Kalau ba singajokan bisa di agendakan
dalam wakatu 6 bulan
ka muko. Namun kalau ba kabatulan pulang bisa pula
mangontak manejer untuak
di carikan forumnyo nan sasuai. Ambo yakin banyak nan
paralu dan tak kurang
pula banyak nan namuah, harus di patamukan
kaduo-duonyo. Tapi yang paliang
penting adolah dari segi biaya indak mambarekan kaduo
balah pihak.
3. Dari kasiapan kiniko, kami dari ilmu politik fisip
unand rasonyo bisa
manarimo sanak dari rantau nan ka sharing kamampuan jo
kaahlian ka
murik-murik sarato kawan-kawan dosen. Jikok ado nan
namuah lah bisa mulai
diagendakan tahun iko juo. Ndak mesti dari sanak nan
khusus dari ahli ilmu
politik, dari sejarah, ekonomi pulitik, ataupun
teknologi komunikasi Insya
Allah paguno dek kami. Indak dapek ilmunyo, dapek
pangalamannyo. Indak
dapek pangalamannyo, dapek caro nyo.Indak dapek juo
caronyo, dapek
sumangaiknyo!

wassalam

yopifetrian