Assalamu'alaikum Wr.Wb.
  Ambo satuju jo pandapek sanak Adrisman tantang
wanita berjilbab zaman kiniko.Mereka sabagian
besar,tarutamo nan mudo-mudo bajilbab karano
pengetahuan mereka tantang agamo yang mewajibkan
manutuik aurat.
  Baitu juo jo sanak Heri,memang sarancaknyo kito
mamulai dari anak-anak kito untuk mambarikan
pengertian tantang wajibnyo manutuik aurat.
  Kalau ambo caliak dari sisi lain,sabanyo kajadian
tantang dilarang nyo mamakai jilbab,(atau
kajadian-kajadian lainnyo nan pado dasarnyo
manyababkan terhalangnyo seseorang majalankan parintah
agamonyo) dibabarapo tampaik dimuko bumi,marupokan
ujian kaimanan kito kasadonyo.Jo kajadian itu pulo
tumbuah raso jo pareso.
  Apopun kajadian,tantu ndak lapeh dari pangaturan
Allah.Kasadonyo pasti ado hikmahnyo.Mudah-mudahan
pintu hikmah dibukakkan Allah untuk kito kasadonyo.

 Wassalam,
 Netrimen Manas  (47)

Assalamu'alaikum wr.wb.