Nah, iko menarik Pak Khairi ..... Ambo sangat setuju ...

>  Babaliak ka carito sanak Riri tadi.
>Persoalan nafkah alah digambarkan dek rasulullah, mulai dari
>saat meminang, atau maagiah mahar. Co iko.
>  Dari 'Aisyah, bahwasanya Rasulullah saw. telah bersabda :
>"Sesungguhnya yang sebesar-besar berkat nikah ialah yang
> sederhana belanjanya". (HR. Ahmad).

Bisakah Pak Khairi atau dunsanak yang lain mengungkapkan, mengapa
di daerah awak, di mano adaik basandi sarak, sarak basandi Kitabullah
ternyo nikah itu bantuaknyo sulik bana ? Banayk bana sayaik adaik
nan harus dipanuhi ? Dari mano asal usulnyo kebiasaan itu ?

> Kapado urang laki-laki ambo sampaikan. Kok lai maraso hino deknyo,
>alah jadi tu mah, alah modal tu. Tapi jan patah arang, jan layua dinyo,
>jan nyanyua atau muno dibueknyo. Disiko kito ditantang sabagai kilaki.
> "Mangecek tantu iyo murah ...khairi", ooo indak, iko bukan soal kecek
>mangecek. .... [nan sataruihnyo dihapuih].....

Terima kasih banyak Pak Khairi .... saya kira statement yang terakhir iko
memang patuik direnungkan ...

Wassalam
~Riri
LAPAU RantauNet di http://lapau.rantaunet.web.id