Server mailing list RantauNet berjalan atas sumbangan para anggota, simpatisan dan
semua pihak yang bersedia membantu. Ingin menyumbang silahkan klik:
http://www.rantaunet.com/sumbangan.php

Ass, wr, wb.

Uda Zul di Bali dan netter RN kasadonyo, nan ambo mukasuik "Nuansa Minang"
pado wacana nan ambo lontarkan, tapek seperti nan Uda Zul sinyalir, bukan
hanyo bahaso caro awak sajo nan kito SUNAT-kan hukumnyo untuak kito pakai
sehari-hari di palanta ko, bukan hanyo habih bapantun sajo karajo awak
disiko. Membiasokan panggilan nan Minang itulah nan salah satu ciri
palanta kito ko, makonyo satiok posting, ambo dan beberapo netter lainnyo
mencantumkan umua dibelakang namo, agar kito tahu audiens nan akan kito
hadapi.

Salah satu contoh nan Minang tu adolah Kemenakan/Adinda Laila Fajri di
kota Gudeg Jogja (ini bukan untuak menyanjuang Nakanda/Adinda Laila Fajri
labiah Minang dari nan lain, tapi hanyo sekedar contoh).

Jadi persepsi nan saroman ikolah nan ambo mukasuik. Kalau kito lah
sapakek, artinyo ISLAH nan ambo lontarkan bisa kito canangkan, bagi nan
maraso alun Minang salamo ko, mohonlah barubah, mari kito gadangkan milis
kito ko dengan nuansa ke-Minang-an nan selalu kito jago untuak membedakan
palanta kito dengan palanta2 nan bersifat general lainnyo.

Salamaik sahur dan puaso hari ka-6.

Wassalam,
Mulyadi St.Bangsawan (46 +)
Nan sadang sahur basamo keluarga di komplek Pusri Palembang