Waalaikumsalam w.w. Nanda Aslim Nurhasan,

Sabananyo ambo maanggap masalah ko alah salasai, karano dalam 'posting' ambo
sabalun iko ambo nan anjadi sasaran hujatan alah manyatokan mamaafkan. Namun
karano Nanda kini maajukan partanyaan ka ambo, rasonyo wajib ambo jawab.

Saparati ambo jawab sabalun iko, ambo juo heran aponyo nan ditasamakan, dan
aponyo nan ndak ikhlas.. MAPPAS ko kan kumpulan kito-kito nan sacaro sukarela
-- dan tantunyo sacaro khlas karano indak ado urang nan manyuruah atau mamaso
kito -- ingin manyumbang tanago, fikiran sarato wakatu untuak kamajuan nagari
kito. Indak ado tampek untuak hujat mahujat dalam MAPPAS ko doh.

Jadi tantang apo inti masalahnyo nan Nanda tanyokan tantu labiah baiak Nanda
tanyokan langsuang sajo ka nan tasama tu.

Wassalam,
Saafroedin Bahar

ASLIM NURHASAN <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
AWW Ayah Saaf dan Sanak Sapalanta.....

Niaik pribadi ambo indak lain indak bukan adolah untuak ikuik pulo mamajukan
kePARIWISATAan MIANGKABAU (Sumatera Barat) sebagai salah satu upaya untuk
Meningkatkan Kesejahteraan Anak Nagari memalalui aset yang dikaruniakan ALLAH
SWT.

Untuak itulah ambo "BATANYO" dalam topik nanko dan menginginkan "keIKHLASan",
sarupo duo postingan ambo tantang topikko:

[OCT 9,2007; 2:12PM]
hadi nan biaso "malosoh" bak kato kami sajak 2006 di tsm dulu.....
 kini tasama bana nampaknyo.....
 ambo agak binguang....
 karano mungkin indak tau duduak persoalan awal atau pangalaman nan sudah
 apo sabanyo inti masalah
  tasama di bulan syaum ko sabanyo pasti bisa pulo bapahalo....
 asal................?

[0CT 9,2007; 5:45PM]
ambo sapakaik jo hadi.....
 kato kuncinyo ambo raso adolah IKHLAS.
 KUTIKO ado nan diandokkan dalam sebuah komunitas sosial sarupo MAPPAS,
 tantu keIKHLASan alah lenyap
 dan sarancaknyo urang nan bantuaktu diLENYAPkan,labiah rancak kalau
maLENYAPkan diri

Aslim Nurhasan /0811103234

---------------------------------
Building a website is a piece of cake.
Yahoo! Small Business gives you all the tools to get online.

             __._,_.___
Messages in this topic           (0)
Reply           (via web post)           |                     Start a new
topic
                                 Messages               |    Files
 |    Photos               |    Links               |    Database
|    Polls               |    Members               |    Calendar
                                            Kita membangun MAPPAS untuk ikut
menangani masalah-masalah wisata di ranah, dengan cara meminta perhatian fihak
yang berwenang mengenai masalah-masalah tersebut di Sumatera Barat.

 Menimba teknik DPR RI dalam membahas rancangan undang-undang, saya merasa ada
baiknya kita himpun sebuah daftar yang memuat secara rinci masalah-masalah
kepariwisataan ini, yang untuk sementara kita sebut
 sebagai Daftar Inventarisasi Masalah Pariwisata Sumatera Barat, atau DIM-PSB.
Terhadap setiap masalah yang ditemui pada setiap obyek wisata kita sampaikan
saran konkrit, dan kita catat respons manajer obyek wisata tersebut.

       Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch
format to Traditional
                 Visit Your Group         |                Yahoo! Groups Terms
of Use       |                Unsubscribe

                                                 Recent Activity

           1
       New Polls

                      Visit Your Group

   Culture club
   Organizational culture

Moderator Central
  Get answers to
  your questions about
  running Y! Groups.

                                            Yoga Groups
 Exchange insights
 with members of
 the yoga community.

                                            Food Lovers
  Real Food Group
  on Yahoo! Groups
  find out more.

      .

Boardwalk for $500? In 2007? Ha!
Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at Yahoo! Games.
Website: http://www.rantaunet.org