AssalaamualÀikum,

Add. Yansen yang dirahmati Allah SWT,
Maaf kalau ambo lancang mamanggia adinda yo, kenalkan ambo Elthaf, 51
th, asa Biaro, tingga d Jakarta.

Mokasih postingan adinda, mamng pak Dino salah satu putra terbaik
Minangkabau nan sangat smart, rising star dan elok sarato randah hati,
mudah2 karir baliau makin melejit.
Mak Duta, alhamdulillah, pak Dubes "mamasoan" basilatuttahim ka
kediaman mak Duta, baliau datang sebagai urang awak manamui orang tuo,

Add. Yansen, alhamdulilah, ambo lah 8 kali diundang di acara baliau,
partamu th 2009, ambo salah surang penulis esai buku harus bisa, ambo
ikuik dialog interaktif dg presiden, dan berkunung ke istana, th 2009
itulah awal perkenalan ambo jo pak Dino, kudian baturuik ambo
menghadiri acara dialog dg anggota dpr ri rising star, perpisahan pak
Dino barangkek ka AS, peluncuran buku transformation decade, kudian
American Batik, dan 18 juli pelunvuran buku diaspora. Dan hadir
kontributor tulisdan buku diaspora tu.
Tgl 18 juli tu ambo lamo bacarito jo pak Hasyim, baliau sangat
mengenal uwo ambo, uwo H. Zainal, kudian baliau mananyoan konco baliau
samo SD nan kini d Santa Cruiz, baliau titip salam ka Mak Ngah, sangat
jernih ikiran baliau tentang konco baliau Mak Ngah, tahu bana baliau
mak. Ngah sdajak th 65 jadi Diaspora d AS.

Mamang pak Dino tu randah hati bana, waktu ambo tagak tagak dfi lobby
sore tu, baliau baru tibo, nampak di baliau ambo dari jauah, tagak
inyo dan ambo salaman " Enjoy Elthaf?", kemudian kami carito2, dek
tamunyuo rami, kecek baliau, saya masuk dulu ya, nanti kita smbung di
dalaml"

Alhamdulillah ambo babarapo kali brrbalas sms dan email, malah
terakhir bulan february ambo masih teleponan dg baliau dari AS.

Kartu namo baliau mamang unik, ado kodak baliau dg latar belakang
bendera indonesia. Ado prmosi tantang indonesia, balipek, ado peta
indonesia d balakang.

Ambo juo mash manyimpan kartu namo baliau waktu staff khusus merangkap
jubir presiden bidang LN.

Ambo mangoleksi 4 buku baliau nan ado tando tangan pak Dino.

Smg pak Dino selalu dalam lindungan dan rahmad Allah SWT, aamiiù

Sagítu dulu sanak Yansen, bilo2 basuo awak d Jkt yo, kantua ambo d
sentral senayan, sabalah plaza senayan. Mangopi awak

Salam
Elthaf, baru tibo d Banduang, bisuak acara IOM ITB

Sent from my mobile device