Mokasih untuak copas yang disajikan Ajo Sur.
Di bawah tu ado tulisan "Menelusuri Pokok-Pokok Pikiran Afnorizal Abukasim
Tokoh Fenomenal ABS SBK". Mungkin Ajo Sur tahu:

1. Apo sajo pokok-pokok pikiran AA TU salain "anak pacandaian" nan disabuik
ko?

2. Sebutan "tokoh fenomenal" ABS SBK itu berdasarkan apo? "Fenomenal" tantu
indak biaso-biaso saja.

Kalau pesepakbola Ronaldo dijuluki "The Phenomenon", tentu urang nan awam
sepakbola pun mangarati manga inyo disabuik "The Phenomenon". Atau apokah
kata "tokoh fenomenal" dalam baso Minang ko alah pulo kanai virus pejoratif
pulo?

Salam,

Akmal N. Basral