Mak Ngah,

Iyo kami tunggu bana Mak Ngah di Piaman mah. A nan Mak Ngah sabuik tu, raso e
indak maleset dari catetan sijarah doh. Kok ndak picayo Mak Ngah, tanyokan
banalah ka Mamak Duta jo Dinda IJP.

Ambo kalau tiok pulang ka kampuang paralu malapoh katupek gulai tunjang Kurai
Tajo ko, Mak Ngah. Tapi sampai kini nan 'silutuik ekonomi' ambo masih sajo
lamah. Dima kolah kanai e tu. Lah acok papasak jo tunjang, lamah juo baru lai.
Tapi pasan ambo, kon nan dapek gulai tunjang nan elok Mak Ngah di Kurai Taji,
jago agak subuah. Mak Ngah lah harus tibo di Los Lambuang tu jam 5 atau 6 pagi.
Kok pukua 8 atau 9 Mak Ngah tibo di situ, lah ka mungkin puntaran je dapek dek
Mak Ngah nyeh lai.

Pariaman tadanga langang,
Dek tabuik makonyo rami,
Mak Ngah di rantau tadanga sanang,
Serak'anlah kepeng di Kurai Taji.

Kurai Taji babendi gatah,
Manambang ka Sungai Laban,
Ungko mati siamang patah,
Ulah manggagai manggih hutan

(Pasan pantun ka nan mudo2: ...hati2, jan dipaturuik'an bana kandak mato jo
salero!)

Wassalam,
Suryadi