sato manyalo setek ka dunsanak ko

hebat memang hebat diskusi kawan2 kito di palanta ko mengenai pilpres
menpertahankan kubu masing2 banyak pangalaman nan ambo dapati dari lembaga
survei nan tadiri dari urang awak cadiak pandai (Prof,DR IR tokoh
masyarakat,mantan TNI,dan Pamerintah langkok lah di dalam nyo RN ko)
karano iko kali partamo ambo mangikuti perkembangan lembaga survei hitungan
cepat untuk pilpres ambo mancaliak dari kaduo duo capres/cawapres ko master
nyo kabanyakan urang awak setering comiti untuak memanangkan pilpres
Yo baitu urang minang ko salalu sajak dari dahulu tetap sebagai bangsa
pendamai ,pencipta yang kreatif,dan  juru bicara yang tegas dengan
kepastian yang tepat selalu menbahagiakan urang yang didukung nyo,
Para pendukung capres/cawapres ini tidak kira siapa yang memenangi nya jadi
Presiden WaPres nan harus di pikiakan untuak nagari kito sumbar kedepan nya
rakyat sumbar ingin lebih maju dek karano dalam tim sukses  pasangan
Capres/Cawapres keduo duo kubu, banyak urang cadiak pandai dari ranah
sasuai jo lahia nyo banyak para Intlektual bertaraf Internasional dari
Minangkabau
salam sukses dari Ranah Subarang Amin YRA

wasalam
HD ST Barbanso
Kuala Lumpur

> Baa bana santiangnyo sanak Andrinov alun talawan satiangnyo pak tedy, pak
> zaid atau urang awak umumnyo. masih kalah ilimu. Jurus apo sajo nan ka
> dikalukan dek Andrinov, pasti kalah.
> Lawan pak Tedy ko adolah tan baro atau tan garejo, baru seimbang.
> Kalau ambo agiah nilai argumen Sanak Andrinov 70 untuak pak Teddy 100.
> Namun tampaknyo untuak Pilpres nan manang Jokowi aratinyo aka puskaptis jo
> Jsi ndak sampai mangalahkan Jokowi.
>

> Salam,
> Zulidamel Jkt 51

>>> 2. Email attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;