AslmWrWb

Sekedar tambahan,
kok kecek rang siak-siak, hati ko hanyo bisa disintuah jo hati pulo.
Indak jo ota, jo aka atau jo paretongan doh.
Kalah bana argumen urang dek argumen kito, alun tantu hatinyo ka manarimo
doh.

Kalau indak salah adoh ayat nan manyabuikkan, baso seandainya saluruah
harato dunia ko kito pakai sekalipun, indak ka bisa manyatukan hati2 manusia
doh.
Itu saluruah harato dunia. Apolai hanyo sekedar ota jo paretongan nan kito
pakai..:)

Mungkin iko kesempatan untuak mananyokan ka diri kito baliak.
Lai ikhlas kito manolong dunsanak2 kito.
Lai indah adoh "agenda" di baliak batu.

Kalau kito lah ikhlas, indak adoh carito ka putuih aso doh.
Lah jaleh sia nan ka mambaleh usaho kito.

Tapi iko kan ilmu Urang SIAK namonyo.
Barangkali memang indak ilmu Urang Minang doh..heheh

Salabiahnyo, bialah buya2 jo alim ulama nan adoh di palanta ko nan
kamanarangkan.

Wassalam
fitr tanjuang
lk/33/Albany NY
2008/5/5 Erwin <[EMAIL PROTECTED]>:

> assalamu'alaikum wr. wb.
>
> secara teori....
>
> di dunia pemasaran/bisnis...
> terkenal yang namanya product life cycle (daur hidup produk). produk dalam
> perjalanannya mengalami tahapan-tahapan, mulai dari kelahiran/new,
> pertumbuhan, matang, dan tenggelam.
>
> di saat produk mengalami fase kematangan, ahli pemasaran biasanya
> melakukan
> pembaharuan produk dengan berbagai cara, ada yang mengubah kandungan,
> sasaran, kemasan, kegunaan dan lain-lain. maksudnya tidak lain agar produk
> [...]

http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet.
- Tulis Nama, Umur & Lokasi anda pada setiap posting.
- Hapus footer & bagian tidak perlu, jika melakukan reply.
- Email attachment, DILARANG! Tawarkan kepada yg berminat & kirim melalui jalur
pribadi.
- Posting email besar dari >200KB akan dibanned, sampai yg bersangkutan minta
maaf & menyampaikan komitmen mengikuti peraturan yang berlaku.