Ambo Mak,
Iyolah ambo pun sabana ragu. Video tu diambiak di dalam gua, jadi penerangan
hanyo jo lampu senter senyo. Nan ambo liek memang peti2 tu tasusun 3-5 tingkek,
disongsong sorotan video tu ado kiro2 10-20 m panjangnyo, itu nan di ciek
ruang. Ado disabuikkan ado labiah 10 ruang di dalam gua tu. Alun lai nan
tajejer di lorong utama.

Kalau indak salah ado peti nan balabel putiah, biru, kuniang, sirah. Nan putiah
katonyo isino platina. Namun nan dibukak nan balabel biru, isino piti Brazil
tu. Caro malatakkan piti tu agak miriang saketek 45 derajat.

Indak lamo2 urang tu di dalam gua, lalu baliak nyo lai. Ambo diimbau mancoliek
video tu dek dikiro ambo urang Jakarta dan dakek jo Presiden.

Sia tau Amak ado lo manyimpan piti peri-peri di ngalau awak? Iko garahnyo mak.

Wassalam,
-datuk endang