sato setek.

tantu Indra lah mempersiapkan plan "B" dst, ndak baitu In?

ambo menaruh hormat/bangga terhadap orang nan mencalonkan dirinyo
sendiri untuk satu posisi/kedudukan.
sabao inyo jo Tuhannyo nan tahu akan kemampuan melakukan sesuatu.

ketimbang urang lain nan mencalonkanyo.

sekali lagi, semoga sukses In!

wassalam
boes