Ambo tambahkan,

IJP sampai kini masih manjadi dewan penasihat The Indonesian Institute
(TII) bisa dicaliak di http://theindonesianinstitute.com/index.php/
Dewan-Penasihat/

Jadi salamonyo manjabaik penasihat, IJP ko harus mambao namo The
Indonesian Isntitute, itu kecek urang TII. kok kecek urang CSIS IJP
ko harus mambao namo CSIS loh...jadi bacakak lah lembaga2 ko barabuik
IJP..

salam

Ben

--- In [EMAIL PROTECTED], "Indra Jaya Piliang"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> The Indonesian Institute adalah tuan rumah. Yang lainnya tamu.
Kecuali acara
> ini diadakan oleh Partai Golkar. Kalau sanak Deddy pernah manonton
acara ko,
> pasti tahu dalam satiok acara selalu saja ada dari The Indonesian
Institute.

> Tapi pasti nanti masyarakat dikasih tahu bahwa saya juga caleg dari
Partai
> The Indonesian Institute. Sampai sekarang saja saya masih pakai
email CSIS,
> kan? Tidak ada masalah, karena memang saya masih cari makan di
CSIS, digaji.