Assalammualaikum WR WB bapak suheimi yth. Jepe yang cerita, cangkuak itu nama
ikan. Kenapa ifah menebak bapak kalau cangkuak itu ikan karena samba cangkuak
langsung dimakan bgt dikeluarkan dari periuk. Sementara bpk makan cangkuak
setelah menempuh perjalanan dari BKT ke sungai tanang dan be renang2 dulu di
tiagan. Mana mungkin bpk bawa samba cangkuak dari aia nasi? Kecuali bpk makan
di rumah rang sungai tanang. Nah samba cangkuakpun ndak pernah di hidangkan
untuk tamu. Kecuali sesama besar memasak rame2. Tp bpk tdk bilang makan di
rumah siapa? Satu lagi ttg ikan KARADU? alah payah ifah mangana, lyo ndak
takana di ifah ikan du doh. Mama acok mambali maco bada, sapek gadang, sapek
ketek, siam, udang kariang. Maco lain nan pernah tadanga adolah maco karasak,
maco pado? Jadi ikan karadu dun baa romanno pak ? Bisa jadi ado di lapau tp
ifah nan indak tantu. Mama agak alergi makan ikan lauk, apoli nan asin. Tabateh
pulo pangatahuan ifah tantang ikan. Harap
 maklum. Wass. Hanifah

suheimi ksuheimi wrote:
> [...]
> nyo, mako biaso nyo inyo sadang manyalindik-nyalindik sesuatu....dan tibo2
> beko awak dibuek takajuik dek nyo. > > Salam, > ricky avenzora > > Powered by
> Telkomsel BlackBerry® > > -----Original Message----- > From: hanifah daman <
> iffa...@yahoo.com > > > Date: Fri, 6 Mar 2009 18:15:13 > To:
> armanba...@gmail.com < armanba...@gmail.com > > Cc:
> RantauNet@googlegroups.com < RantauNet@googlegroups.com > > Subject:
> [...@ntau-net] Re: SAMBA CANGKUAK-Iko Hasilno > > > > > Huk huk huk dek
> takana kampuang, takana amak, takana samba
 cangkuak nan indak pernah di buek lai, dek nasi alah masak surang. Mambaco
mahligai hidup impian bpk suheimi, tabayang kampuang nan indah. Bagi kami
impian bpk suami adalah keseharian kami di masalalu. Kini kami di rantau huk
huk huk tadanga kampuang maimbau huk huk huk. Apolah ja dayo. Pansiun masih
lamo. Paliang kalau ado rasaki, pulang di
> [...]
> Campurkan semua bahan, kecuali kerupuk jangek, tambahkan air tajin untuk
> kuahnya dan masak hinga menggelegak, masukkan garam. Terakhir sebelum
> mematikan api kompor, masukkan kerupuk jangek. >>  Samba Cangkuak disantap.
> Kuahnya terasa kental karena menggunakan air tajin. Rasanya ringan dan segar.
> (ynt/ resep dari sarbaitinil) --- On Fri, 6/3/09, hanifah daman <
> iffa...@yahoo.com > wrote: >>   >>  From: hanifah daman < iffa...@yahoo.com >
> Date: Friday, 6 March, 2009, 6:29 PM >>  SAMBA CANGKUAK >>    >>  Amak wak
> guru SD >>  Nan sibuk tiok pagi >>  Manyiapkan sarapan pagi >>
 Sakaligus makan siang >>    >>  Kadang-kadang tapaso >>  Mambuek samba nan
praktis >>  Tapi lamak rasono >>  Sahinggo anak-anak dan apakno >>  Pai dikola
atau karajo >>  Jo paruk alah ba isi nasi >>    >>  Samba cangkuak >>  Adolah
samba nan babuek >>  Sarupo iko carono >>  Katiko mamasak nasi >>  Labiahkan
aiano dari ukuran biaso