Assalamu'alaikum wa Rahmatullahi wa barakatu,

Rangkayo Iffah di Bengkulen,
Moga alah segeh badan kini tu,
alah sehat baliek saroman samulo,
tapi harus pandai-pandai manjago,
nak jan ba ulang panyakik lamo...yo.

Ipah (panggilan nan dipakai Dr.Badrul Musthafa nan dari Sungai Tanang nan tun),
nan dikatatokan KARADU tu di awak
bahaso Indonesia no BADAR,
atau ikan bada,
atau ikan teri nan alah karieng.

Ado pameo urang awak jo karadu-karadu no lah abih,
artinya sebuah ungkapan yang menyatakan ikan teri keringpun sudah habis,
atau maknanya sudah tidak punya apa-apa lai,
alias miskin.

Sakitu saketek nak sato lo Buya.
wassalam
BuyaHMA