Assalamu'alaikum wr wb;

Dunsanak Rahyussalim jo dunsanak nan dipalanta sadonyo.Sato sakaki. Gadang
kamungkinan bahaso urang nan baubek jo aie kajamban (aie cici ) indak
sadonyo taruih tarang . hal iko ado babarapo kamungkinan antaro lain :
* Kalau indak bayiek atau malah tambah manjadi malu mangecekkan kaurang.(
Akan dipakecek an kawan2 awak pandie dek karano baubek jo najih )
**Kalau tanyato bayiek,ado kamungkinan indak diagieh aie kajamban pun akan
bayiek.
Namun di India parnah seorang Perdana Menteri (sesuah masa Nehru )
menyatakan bahwa beliau berobat pakai aie kajambannyo.
Barangkali mungkin sarupo jo urang2 nan barubek kadukun,kalau dari saratuih
nan baubek dan tanyato duo cegak mako nan duo tu disabuik sabuik babulan
bulan,tapi kalau nanbaubek kadoto saratuih urang dan sambilan pulueh
sambilan nan cegak,mako nan disabuik urang justru nan indak cegak ko.(hal
iko logis karano dukun indak pakai sakola formal sadangkan doto yo bana
sakolah -jadi angku doto mesti saba2- )
Sarupo urang patah tulang lah pai ka dukun patah sasudah 2 bulan indak
bayiek baru pai ka doto tulang-nan mano kaadaan sisakik lah batambak
parah.Kalau hasilnyo ndak sasuai jo hati sisakik nandisalahkannyo angku
doto.

Wassalam.

Hilman Mahyuddin, 65 + pondok batuang. jakarta.