From: Dewis Natra <is.sikumb...@rantaunet.org>
Date: Thu, 28 Jan 2010 22:24:17
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: Bls: [...@ntau-net] Tabik : KENAPA TAK PERLU YAYASAN RN

Dear Doens,
Nan ambo tangkok dari Dedy si "Buyuang Koboy" dek caro panyampaian
liau jo bahasa gaya penulis mah, Dedy satuju sajo jo Yayasan/koperasi,
tapi posisino samo jo MAPPAS, MPKAS, bahkan cimbuak, berdiri dek ado
kesamaan pemikiran sekelompok warga rantaunet sesuai jo minat
masiang2. Bialah rantaunet saroman balai (pasa) namun didalam balai
banyak kios2 jo pemiliknyo, nan balai marupokan ndak tantu milik sia,
buliah urang lalu lalang disitu tantu jo taratik nan balaku, nan kios
bamilik, milik sia? tantu milik sekelompok urang nan baminat samo.
Nan dirusuahkan dek si "Buyuang Koboy" kok balai ko nantik lah bamilik
pulo, ba'a urang ka lalu lalang, banyak urang sagan masuak balai,
tarutamo nan baru sakedar ka singgahse, iko balai urang ko mah, indak
balai awak doh.
Itu nan marusuah dek 'Buyuang Koboy' sarupo misalno isuak kok tibo
masonyo nanti yayasan ko mambuek kaputusan mandukuang si "XX" ka jadi
inyiak wali, tantu iko majadi kaputusan balai, balai jadi bagolak jo
pro kontra, tapi kalau yayasan iko cuma kios, nan balai ka tanang
tanang sajo jo ideko.

Kan iyo baitu ndak Ded?

Salam
Is St Marajo, 40an