Assalamualaikum Wr.Wb. Yth. Bapak Datuk Endang.

Tarimo kasiah Banyak ateh panjalehan jo panarangan sarato informasi nan luweh,
nan ambo tarimo dari Bapak Datuk Endang.

Kalau lah baitu kultur budaya adat istiadat Minangkabau, kan susah untuak
mancangkok faktor wakatu kadalam ritus nan kito mukasuik-kan, yo kan Pak Datuk?.
Andaikato bisapun itu raso2-nyo pasti mamakan tempo nan agak relativ lamo,
kiro2 satireh jo therorie evolusi tapi mungkin indak salamo theorie evolusi
maso transisi dari era Pithecanthropus Erectus ka-zaman  Paleo-/Neo- lithicum.

Tanyo ambo ciek lai... Pak Datuk Endang apo identik jo Pak Ekadj. Dt. Endang
Pahlawan nan manulih "Alua-Patuik, Anggo-Tanggo, Raso-Pareso" iko?
Rancak bana baiak rupo maupun isi baso panuturannyo, manuruik ambo nan kurang
literaris iko.

Sakali lai tarimokasiah banyak, jo informasinyo, jo mohon maoh jo maklum, jikok
raso pareso, kato/baso jo taratik ambo nan gak kurang patuik.
Bilo2nyo pabuliahkan lah pintak ambo nan ka ba-tanyo2 Ka Bapak Datuk Endang,
pabilo ado par-tanyo2an nan mungkin gak pandia bunyinyo di-talingo Pak Datuk
Endang.

Wassalam,
Muljadi

-------- Original-Nachricht --------
> Datum: Mon, 2 Aug 2010 09:16:08 -0700 (PDT)
> Von: Datuk Endang <datuk_end...@yahoo.com>
> An: rantaunet@googlegroups.com
> CC: minangka...@yahoogroups.com
> Betreff: [...@ntau-net] Re: Beda Demokrasi dengan Musyawarah Mufakat

> Pak Muljadi yth.
> Dalam babarapo upacaro adat memang ado nan bantuak itu, saroman batagak
> penghulu, khususnyo pado acaro pancokoan (gadang garundang di kubangan) atau
> sapakaik sasuku. Karono itu acaro biasonyo bamulo ba'da maghrib hinggo
> malakik ukatu subuah. Nan diparundiangkan hanyo itu-itu sajo, manjalani alua
> [...]

GMX DSL: Internet-, Telefon- und Handy-Flat ab 19,99 EUR/mtl.
Bis zu 150 EUR Startguthaben inklusive! http://portal.gmx.net/de/go/dsl

Posting yang berasal dari Palanta RantauNet ini, jika dipublikasikan di tempat
  2. E-mail attachment, tawarkan di sini dan kirim melalui jalur pribadi;
- Tulis Nama, Umur dan Lokasi pada setiap posting
- Hapus footer dan seluruh bagian tidak perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat e-mail baru, tidak me-reply e-mail lama dan
mengganti subjeknya.