Caliak video ko
http://vimeo.com/6917566
Bayangkan Mentawai nan panuah Hutan Kayu Gadang-gadang, nan tunggua-tungganyo
tampek penghening cipta penduduaknyo sacaro ritual. Banyak batang kayu gadang
nan rabah ditinggakan sajo, kini tingga ciek-ciek lai saroman diratoki dek
panduduaknyo. Kasadoalahe kayu kayu gadang-gadang rancak-rancak lah dihantam
dek loggers, tantunyo dengan sepengetahuan Urang nan di Padang nan purak-purak
engak-engak sajo jo pitih banyak antah kama masuaknyo.

--- In rantau...@yahoogroups.com, "sjamsir_sjarif" <hamboc...@...> wrote:

> Angku Epy Buchari,
>
> Amboraso tingginyi aktivitas turis ka Mentawai bukanlah dek ulah elok tukang
> uruih pariwisata sumbar. Dari sekian banyak links nan maimbau turih lua
> nagari ka Mentawai, rasonyo indak ciek juo doh nan dari tukang-tukang uruih
> resmi bagaji tu.
>
> Umumnya ajakan-ajakan supayo urang bapaitih banyakdatang ka Mentawai tu cuma
> dari pengusaha-pengusaha dari lua. Caliaklah daftar link ko antaro lain-lain:

> [...]

Posting yang berasal dari Palanta RantauNet ini, jika dipublikasikan di tempat
  2. E-mail attachment, tawarkan di sini dan kirim melalui jalur pribadi;
- Tulis Nama, Umur dan Lokasi pada setiap posting
- Hapus footer dan seluruh bagian tidak perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat e-mail baru, tidak me-reply e-mail lama dan
mengganti subjeknya.