Assalamualaikum ww

Kisanak FM St. Sampono sarato mamak 'n dunsanak nan dirahmati Allah

Tanyo sanak apokah yang dinamakan Minangkabau pada SAAT INI HANYA wilayah
Sumatera Barat Saja?

Jaweknyo saat ini bisa iyo bisa pulo indak, tagantuang siapa dia dan dan yang
penting dima inyo tagak atau kacamato apo nan bapakai, maklum dek kini lah
banyak macam dan model kaco mato nan tasadio sahinggo pancaliak-an urang tu
bisa
baragam pulo

Seorang anak muda yang mahasiswa universitas tertentu protes kutiko ado nan
mangatokan bahwa Kabupaten Kuantan Singingi sajak Lubuak Jambi sampai ka
sabagian wilayah Kabupaten Pelalawan Riau masuak Minangkabau

"Kalau betul daerah Kuantan Singingi ini Minang, tidak ada disana saya lihat
Rumah Gadang sebagai ciri khas Minangkabau itu, jadi saya yang anak jati asli
Kuantan Singingi ini tidak bisa mengaku sebagai Orang Minang" baitu bana paja
mudo matah nan mahasiswa tu ba sikareh, " .....Saya bukan orang Minang, saya
orang Melayu Riau" kecek'e, walau kok disasak-an bana, tanyato induak jo
anduang'e basuku Piliang dan ayah'e basuku Caniago

Nah kok tibo di mamak atau dunsanak pertanyaan kasus nan bantuak iko, baa
argumentasi awak?

Ka babaliak kanan sajo awak sambia menggerutu "paja mada, ko mah"

Nah sanak FM, bara bana lah kito teriakkan bahwa Minangkabau TIDAK HANYA Sumbar
saja samantaro sanak awak an dilua Sumbar lah mulai kini indak mangakui, ka
disalahkan niniak mamak? tantu nan niniak mamak ka manjawek ambo niniak mamak
untuak nagari ambo sajo, Kanagarian Kapau Tilatang Kamang sajo mah, urusan
Lubuak Jambi Kuantan Singingi tu indak jalas dek saya tu doh

Baitu pulo kok kito adok-an ka LKAAM Lembaga Kerapatan Adat Alam Minangkabau,
mungkin jawek'e "Daerah tugas kami Sumbar sajo, kami indak dapek anggaran bagai
dari pemda Riau tu doh, jadi ka baa pulo kami bisa pai ma-uruih persoalan tu
disinan"?

Jadi mungkin dek indak ado elit2 Minangkabau nan pai2 untuak cek2 warga ka Riau
tu tarutamo ka Kabupaten2 Kuantan Singingi, Kampar dan Rokan Hulu, ka baa lai,
kok kabarek rotan jadi nyo kini, samo balapeh tangan ma-angkek bahu sajo lah
awak, tu ka baa lai kok ka semakin menciut bagai molah Minangkabau tu kini

Kok lai ba-tabua2an juo baniah tu dulu, tantu lai juo nan ka ba panen2 kini,
tapi kok angin se nan ba tabua kan, jan takajuik kok kini awak panen badai

wasalam
abpmalinbandaro59