From: "Dr Saafroedin Bahar" <saafroedin.ba...@rantaunet.org>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sun, 26 Sep 2010 09:52:04
To: Rantau Net<rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: Bls: [...@ntau-net] Gubernur Sumbar Menolak KKM

Buliah ambo manyalo, Ajo ? Sebaiknyo masalah ko jan kito kambangkan, karano
sangaik manyakikkan. Bialah masalah iko jadi bahan kajian ilmu sejarah di
perguruan tinggi.
Nan paralu kito karajokan kini adolah mangusahokan persatuan urang awak
berdasar ABS SBK di bawah Tungku Tigo Sajarangan.
Banyak masalah maso kini nan paralu kito tangani basamo, saparati narkoba,
HIV/AIDS, kemiskinan, pelacuran,  kurangnyo dai dan muballigh,
kristenisasi/pemurtadan, tingkek kamatian ibu dan anak yg cukuik tinggi,
sangketo tanah, pengangguran, dan jan lupo gampo dan longsor (mudah-mudahan jan
sampai tajadi tsunami handaknyo).
Marilah kito mancaliak ka muko, tanpa malupokan maso lampau. Marilah kito
duduak basamo, baiyo batido, karano nasib di tangan kito, taqdir nan di tangan
Allah swt (Q: Ar Ra'ad ayat 11).
Wassalam,
Saafroedin Bahar. Taqdir di tangan Allah swt, nasib di tangan kita.