From: "Akhir, Zainul (zainula)" <zain...@chevron.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Mon, 4 Oct 2010 11:10:34
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: RE: [...@ntau-net] Gelar Sutan

Pak Saaf,
Babeda jo ambo nan bagala sutan dan Alhamdulillah mintuo ndak mambedakando
antara minantu2 beliau nan bagala sidi dan bagindo.
Contohnyo kalau kami pulkam biliak kami disadiokan masing 2 dan cambuang nasi
batutuik samo bakabek jo kain kuniang dan makan kami samo 2 duduak baselo .
Alhamdulillah sampai kini alun panah mintuo kami manyuruah manutuik kandang
ayam Pak Saaf karano mintuo dak ado bataranak ayam takuik flu buruang ...., he
3x

Wassalam,
Zainul Akhir Tanjuang