Uda Darwin, Udah Taufiq, dan Dunsanak Sadonyo.

Maaf, Da, tadi udah manyabuik jalan tol. Nah, kalau jalan tol kan memang -
dima2nyo - mancari labo, tidak tergantung ke main stream ekonomi yang dianut
suatu negara.

Uda Taufiq, soal double decker itu cuma pamanciang ota sajo Da, dek karano
kesepian manunggu urang rami datang ka Palanta.

Riri