--- Pada Sab, 14/5/11, Afrinaldi Nal <rinal_...@yahoo.co.id> menulis:

Dari: Afrinaldi Nal <rinal_...@yahoo.co.id>
Judul: Bls: [R@ntau-Net] Re: Malaysia Berutang Emas pada Pagaruyung
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Cc: "Ahmad Syafi'i Maarif" <maarif1...@yahoo.co.id>
Tanggal: Sabtu, 14 Mei, 2011, 5:02 PM

MakNgah jo rang lapau nan basamo.

Manuruik sapangatahuan ambo. Rajo Ibadat yg terakhir tu indak mampunyoi anak
laki2 do, sahinggo kturunan rajo taputuih. Sadngkan yg mangaku keturunan rajo
Ibadat ko banyak. Di sumpu urang2 yg mangaku kturunan rajo Ibadat ko, mamakai
puti jo rajo di pangka namaonyo. Tapi mereka2 tu hanyaolah keturunan dari
pembantu2 rajo katiko itu. Di dalam Otobiografinyo Buya Syafii juo mnyingguang
saketek tentang katurunan rajo ko. Jadi klw keturunan langsuang Rajo Ibadat di
Sumpu indak ado lai, tapi klw yg kturunan pambantu2 rajo masih ado. Itu
sapangatahuan Inal MakNgah. Insyaallah bsuak bilo pai ka tampek BUya Syafii
Inal tanyoan pulo.

Mungkin dunsanak yg lain ado yg mangatahui.

Salam.

Afrinaldi Sumpur
(Rang Makkah
 Darek)