Ideea e ca exact ce face egress face si ingress... adica spune
router-ului sau masinii upstream sa trimita mai incet... diferenta de dezvoltare intre ingress si egress se datoreaza in primul rand faptului ca omuleti care sa aiba nevoie de ingress sunt foarte putini si in al doilea rand faptului ca orice poti face cu ingress poti face si pe egress (cu o interfata imq in cel mai "disperat" caz).

Salut

Din ciclul "de ce" sau "vreau sa stiu", intreb si eu cum naiba functioneaza ca principiu limitarile ingress (ca la egress e simplu, se bazeaza pe 'cozi de asteptare' iar ce nu intra prin galeti se da afara, asta e - stie tcp-ul sa faca retry). In alta ordine de idei, stiu ca citisem mai de mult ca suportul de ingres prin linux e destul de varza (ce-i drept, asta era acum vreun an si ceva), si atata timp cat exista imq nu am stat sa-mi bat capul. Care mai e statusul actual la ingress pur ? Si doi: de ce naiba nu baga si astia imq-ul in kernelul vanilla, nu de alta dar am vazut tot felul de porcarii pe acolo de m-am speriat, dar o astfel destul de folositoare canci.

Alex