LUG wrote:
> Salut,
>
> Am o masina linux cu o partitie cu un sistem de fisiere pe care vor sta
> 3-4 fisiere doar, dar care sunt mari, peste 7-8 gb fiecare care cresc in
> timp. Aceste fisiere se vor modifica destul de des 10-20 mbps.
> Ce sistem de fisiere sa pun aiba performante cat mai bune:
> -sa se scrie si sa se citeasca din acele fisiere cat mai repede
> -sa fie ceva stabil si sigur ca sistem de fisiere (serverul e in
> productie si nu vreau sa ma risc cu sisteme de fisiere experimentare,
> beta...)
> Ce recomandati din experiente proprii?
> [...]
Exista foarte multe argumente si flame-uri despre care file-system e mai
bun pentru care aplicatie, insa exista doua "case scenarios" asupra
carora toata lumea a cazut de acord si care au fost demonstrate de
benchmarkuri  succesive din timpuri stravechi pana in ziua de azi:
- reiserfs e cel mai bun cand e vorba de fisiere foarte multe si mici
(pentru un cache de ex)
- xfs e cel mai bun cand e vorba de fisiere mari si foarte mari