> . La partea cu recuperarea insa nu stiu ce se
> intampla, probabil "backup" e cuvantul cheie.

Bine, asta oricind e cuvintul cheie :)
Dar cred ca cel mai important lucru este ca atit oracle cit si fs-ul au
propriile mecanisme de jurnalizare, si nu stiu ce se intimpla atunci
cind ambele mecanisme ar incerca sa repare niste inconsistente create de
un crash, mai ales ca recovery-ul filesystemului poate incerca sa faca
recovery la niste structuri de date pe care in mod normal db-ul le crede
in stare buna (jurnalele,spre ex )
In plus, in cazul unui incident major ext3 (sau in ultima instanta orice
alt fs) se poate busi atit de nasol incit singura solutie vazuta de fsck
ar fi sa arunce niste blocuri ale unui inod sau sa arunce in lost+found
inoduri intregi, bineinteles de cele mai multe ori intr-un stadiu de
degradare suficient de mare incit sa nu mai ai ce face cu el.
Pe de alta parte, in cazul rawdevices, deviceul devine datafile si nimic
nu-i poate afecta ordinea si numarul blocurilor componente ca in cazul
unui datafile mapat pe un fisier. Drept pt care baza de date ar putea
avea mult mai multe sanse sa-si dea seama cum sa faca recovery.