Andrei Stana wrote:

implementare a PPPoE pe linux, pe un dual xeon la 2.8 ghz cu gigi de ram
and placi gigabit pci express and so on, a clacat pe la 750 de useri
online. O implementare pe care o are orice linux, va claca pe undeva pe
la 200 si ceva pe un hardware folosit momentan in majoritatea
providerilor mici (ca sa nu le zic retele de cartier).

Citat din pppoe-howto:
"It is safe to estimate that one connected client will require about 2 Mhz of system CPU on an INTEL Pentium-III processor. It is equally safe to estimate that one connected client will require about 2 Mbytes of system memory." so do the math !

Altfel, un baiat destept va afla toate parolele din retea in
secunda zero ca si cum ar afla mac-uri (sa nu exagerez, un pic mai greu).

Se recomanda folosirea pe linga pppoe si asocierea ip-MAC.

mai nea Radu eu sunt unu din cei de care spui tu mai sus dar sincer sa fiu
gresesti ... greseala ta este ca iei ca etalon un lucru care tzi s-a intamplat tzie ( nu-ti merge ). Nu stiu unde stai ( in ce oras ) si de cand ai serviciul Fibre Link
dar te asigura ca lucrurile nu stau chiar asha cum crezi tu .

Este stiut de toata lumea (mai putin cei de la r*s) ca excat asa stau lucrurile. O explicatie pe care am vazut-o eu este ca s-au intins mai mult decat le permit resursele.

mai nea Radu in ceea ce priveste afirmatia ta de mai sus vreau sa-ti spun
ca in ograda celor de r*s ( din care fac si eu parte ) nu se folosesc "chestii" facute
pe vapor ...

Ai dreptate nu sunt facute pe vapor, sunt facute in barca; exemplu concret: in perioada in care am fost abonatul lor (asta era acum 1 an) au folosit pentru mine ditamai routerul- un p1 la 133 Mhz, cu un hdd care facea ca o closca atunci cand isi chiama puii de m-am crucit cand l-am vazut. Pe langa super routerul asta au mai avut un accesspoint facut de tzunami cand era bunica fata si care arata in asa hal incat nu te puteai gandi decat ca a fost scos direct din gunoi. Urmarea a fost ca dupa cateva luni de zile in care am acumulat facturi imense la telefon vorbind cu serviciul lor tehnic (nimic de zis de baieti, profesionisti adevarati-cel putin cei cu care am intrat eu in contact - pacat ca nu au cu ce sa-si faca treaba) am invocat o clauza din contract si am renuntat la serviciile lor. Concluzia mea dupa experienta cu r*s a fost ca vor sa faca din c**at bici si sa mai si pocneasca.

hai bafta.

La ce echipamente aveti in dotare chiar aveti nevoie !

--
Catalin Petcu