On Sun, Nov 19, 2006 at 12:39:13PM +0200, Catalin Petcu wrote:

> Citat din pppoe-howto:
> "It is safe to estimate that one connected client will require about 2 Mhz of
> system CPU on an INTEL Pentium-III processor. It is equally safe to estimate
> that one connected client will require about 2 Mbytes of
> system memory." so do the math !

> Se recomanda folosirea pe linga pppoe si asocierea ip-MAC.

Are you bloody stupid? Vrei sa ajungi ca la Astral unde tre' sa suni
la ei daca te conectezi cu altceva la modem?

> Este stiut de toata lumea (mai putin cei de la r*s) ca excat asa stau
> lucrurile. O explicatie pe care am vazut-o eu este ca s-au intins mai mult
> decat le permit resursele.

Se stie ca asa stau lucrurile.

> [...]
> era bunica fata si care arata in asa hal incat nu te
> puteai gandi decat ca a fost scos direct din gunoi. Urmarea a fost ca dupa
> cateva luni de zile in care am acumulat facturi imense la telefon vorbind cu
> serviciul lor tehnic (nimic de zis de baieti, profesionisti
> adevarati-cel putin cei cu care am intrat eu in contact - pacat ca nu au cu
> ce sa-si faca treaba) am invocat o clauza din contract si am renuntat la
> serviciile lor. Concluzia mea dupa experienta cu r*s a fost ca
> vor sa faca din c**at bici si sa mai si pocneasca.

> La ce echipamente aveti in dotare chiar aveti nevoie !

Suddenly everybody's an RDS expert. Nu stiu exact ce ai vazut tu in RDS,
dar experienta mea cu ei a fost un pic diferita. (Adica, chestii mult
prea scumpe pentru ce fac ele :-) )

--
George-Cristian Bîrzan