> 2)      Am incercat cu udev, dar problema este ca ele primesc
> denumirile de la kernel si cand udev incearca sa le modifice se
> plange ca eth0, eth1, etc. exista deja.

udev is the best solution... Pai NU udev le modifica ci un utilitar...
care trebuie sa stie sa lucreze cum trebuie...

De exemplu, in SuSE:

SUBSYSTEM=="net", ACTION=="add", SYSFS{address}=="00:02:8a:35:90:9f",
IMPORT="/lib/udev/rename_netiface %k eth0"

Asta imi denumeste eth0 pt. placa cu MAC-ul de mai sus... se poate pune
pe PCI ID, cu BUS=="pci" ID=="..."... Eu asa functionez de la bun
inceput... si merge beton. Avantajul cu PCI ID e ca bind pe slot si
daca se arde placa, poti pune ORICE marca, fara sa te mai intereseze sa
modifici ce drivere incarci (bineinteles, daca si HAL-ul isi face
treaba)... E bine de lasat la clienti sa nu mai fie nevoie sa te duci
la ei sa modifici incarcarea modulelor...