Marturisesc ca am experienta zero cu raid-ul hardware (sau partial hw)
pe linux
si nu as vrea sa pun rhel sau sles, dar nici nu sunt fixat pe FC5, daca
pot
scapa mai usor cu alt distro.

Una la mana: ICH7 din cate stiu eu nu face raid hardware, ci e un fake raid (adica tot procesorul de baza e folosit). Daca te ajuta cu ceva pune raid soft ca e cam tot aia. Din cate stiu FC5 ar trebui sa mearga (FC6 ar trebui macar sa vada hardurile, chiar daca nu matricea raid). Vezi ca unele controllere emuleaza LSI sau Adaptec. Se recomanda Adaptec pentru Linux (parca la niste supermicro am patit asta). Oricum, mai citeste un pic de doace si daca e cum zic eu (fake raid), atunci mai bine iti bagi picioarele in el si faci un soft raid de toata frumusetea, ca pana la urma tot acolo ajungi la capitolul performante si stabilitate.

Alex