M-am hotarat sa folosesc RAID software (dupa ce am incercat si CentOS
fara rezultat).
Ma lovesc insa de urmatoarea problema, orice distro incerc (FC5, FC6,
Centos 4.4, 4.5, 5)
freezeaza in timp ce incearca sa incarce anaconda. Nu mai ajung nici
macar in etapa in
care sa vad cele 4 hdd-uri chioare, si nu imi dau seama ce s-a modificat
de ieri pana azi.
Am tot schimbat din Bios intre Enhanced si Legacy mode pt SATA, am
dezactivat si
reactivat raid-ul, resetat setarile din CMOS la default, si nimic.
FC5 si CentOS 4.4 mor dupa ce incarca md si fac cateva teste de
performanta pt raid,
dupa care anunta ca incarca device-mapper si mor cu "anaconda is using a
deprecated
SCSI ioctl, please convert it to SG_IO" in brate.
FC6 si CentOS 5 se agata in acelasi loc dar mai gratios, cu ultimele
cuvinte
"audit_pid subj=system_u:system_r:anaconda_t:s0"

Nu reusesc sa imi dau seama ce gresesc, sau unde s-a produs schimbarea
majora, si
de ce nu reusesc sa mai pornesc nici un setup pana la a-mi detecta cele
4 hdd-uri.
Precizez ca nu am umblat in nici un fel la cabluri.

Toate bune,
Cristian Sandescu