Pai pana acum discutam de config-urile "complicate" de la qmail. Daca
vrem sa vorbim de criptic si complicat, just add sendmail.

cred ca e o fire a lucrurilor. incerci un soft, oricare ar fi el (gen
sendmail). nu ti-l place pe deplin, descoperi qmail. deja incepe sa-ti
placa mai mult, e mai usor de configurat, mai structurat mai bun. dar
cand incepe sa scartaie... apar probleme. si-atunci mergi mai departe.

poate dupa ce voi fi lucrat si cu exim si postfix ma voi intoarce la qmail.

poate raman la exim sau postfix.

cred ca mai degraba e un issue de genul "ce MTA ti se potriveste". ca
si femeile, mentiona cineva mai devreme.

--
Lucian D.