2009/8/14 Petru Ratiu <rpe...@gmail.com>:
> pune dm-crypt cu luks pe filesystem. Chestia aia cu 'scrie de 15 ori
> peste' se zvoneste ca ar fi legenda urbana, cauta 'the great zero
> challenge' (pagina originala vad ca nu mai exista).

Cu dm-crypt problema e ca trebuie convertit si parca nu mi-as pierde
vremea cu asa ceva.

> PS: tare sunt curios cum dai tu rm -rf sau dd _dupa_ ce ti s-a furat,
> tinand cont ca cineva care iti vrea datele o sa booteze cu un livecd,
> nu cu sistemul tau

Ma indoiesc ca o sa buteze cu un livecd din moment ce eeepc-ul nu are
cd/dvd rom :)

Imi las de obicei laptop-ul in standby/uneori hibernate si ii spun ca
la pornire sa se conecteze la primul wireless free-for-all gasit. Cu
ocazia asta il voi lasa logat cu un cont de guest.

posttheft sta in background si verifica la fiecare x minute daca
exista un url, daca exista se apuca sa faca anumite chestii (trage
poze cu webcam-ul, trimite mail, etc) si daca gaseste anumite comenzi
la url-ul cu pricina le va executa.

Alin