2009/8/14 Tarhon-Onu Victor <mi...@iasi.rdsnet.ro>:

>        Lucrurile rele la care te gindesti intens si pentru care planuiesti
> contra-masuri se vor intimpla cu o probabilitate mai mare decit celelalte.
>        De ce ckt sa ti se fure laptopul, umbli des cu capul in traista?
> Leaga-ti-l de git, cum faceam cu cheia de la apartament cind eram copchii!

Tu nu-ti incui masina cand te dai jos din ea?
In alta ordine de idei, in perioada 1984-1989 cred ca am pierdut vreo
4-5 chei legate de gat, nu mai stiu cum am reusit performanta. Ceea
ce, daca stai sa te gandesti, nu face decat sa intareasca prima ta
afirmatie.

--
Petre "vreau usi cu comanda vocala" Ratiu