Nu imi pasa in mod foarte special de date, sunt diverse proiecte la care am
butonat de-a lungul anilor, dar nu as considera o tragedie daca le-as pierde
(svn for the win).

Vreau doar sa am optiunea de a rade jos ce am pe hard ca sa nu se
plictiseasca 'gasitorul' iterand prin datele mele (din nou, nu am nimic
sensitive pe el).

Varianta cu criptarea imi surade, insa intr-o zi cand o sa am timp si chef
sa convertesc datele. Eu am o partitie separata pentru home. Ce se intampla
daca reinstalez sistemul la modul bruta (I.e. formateaza partitia de sistem,
reinstaleaza OS)? Voi mai putea monta partitia aia?

Alin

(Ps: scuze de formatare, gmailul de android nu stie ce e aia bottom posting)

On Aug 14, 2009 4:01 PM, <gga...@alpha.rmri.ro> wrote:

On Fri, August 14, 2009 15:05, Alin Claudiu Radut wrote:
> [...]

cd/dvd rom :) >
Jucaria aia nu are port USB pentru a atasa o unitate
CD/DVD-ROM externa?  Wireless-ul nu poate fi oprit sau
dezactivat din BIOS?

Inteleg ca intr-o atare situatie, iti pasa de date.

IMHO, ce ti-a zis rpetre, sau altceva similar.

Gabi G.
--
Radioactive cats have 18 half-lives.