> Varianta cu criptarea imi surade, insa intr-o zi cand o sa am timp si chef
> sa convertesc datele. Eu am o partitie separata pentru home. Ce se intampla
> daca reinstalez sistemul la modul bruta (I.e. formateaza partitia de sistem,
> reinstaleaza OS)? Voi mai putea monta partitia aia?

Atata timp cat noul sistem are instalate utilitarele pe care le-ai
folosit pe cel vechi (si nu scrii in partitia cu pricina, evident), nu
e nici o problema.

Insa asa cum discutam si pe IRC ceva mai devreme, se recomanda ca daca
te apuci sa faci criptare la disc sa ai si swapul criptat, altfel se
pot gasi destule chestii misto in swap-ul copiat cu dd la rece.

--
Petre "don't thread on me" Ratiu